Известие

Collapse
No announcement yet.

Как работи автоматичния обогатител на 145 1.9ТД

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз като си включа климата на Делтата падат за секунда и после си се връщат обратно на 900....
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
      Аз като си включа климата на Делтата падат за секунда и после си се връщат обратно на 900....
      твойта със същия двигател ли е
      Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
      sigpic

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от reptli Покажи съобщение
        твойта със същия двигател ли е
        Мхм..
        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

        OEM & Ventura Garage
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

        Comment


        • #19
          При мене беше май на термостата това жило?!
          155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
          Powered by ...
          sigpic

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от alfatras Покажи съобщение
            При мене беше май на термостата това жило?!
            При мен на термостата изобщо няма място за жило.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщение
              При мен на термостата изобщо няма място за жило.
              Незнам с кой мотор си-2.0тд или 1.9тд от типо дето го ползват?Моя беше от типото и имаше жило,после смених термостата и сложих обикновен без жило!
              155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
              Powered by ...
              sigpic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от alfatras Покажи съобщение
                Незнам с кой мотор си-2.0тд или 1.9тд от типо дето го ползват?Моя беше от типото и имаше жило,после смених термостата и сложих обикновен без жило!
                2.0тд и 1.9тд е един и същ мотор 1929 кубика 66 киловата (90 конски сили)


                2.0тд е само надписа отзад и е абривиатура само за Германия а тия който за италянските си пише само ТД отзад без числа.

                Може да има само разлика през годините тоя обогатител да е подобряван и от там да са разликите в него.

                Comment


                • #23
                  колеги давайте да го разбереме тоя обогатител как бачка
                  сутринта като я запалих вместо да си стоя на завед в колата,отворих капака и бутнах това палче,колата заработи на 1100 .... не е като да и дадеш малко газ

                  сега мнгого ме гложди,защо щом е полезнен го няма на нито едно ТД от нашите може би като вдигне обороти после не може да ги върне както трябва

                  трябва да попитаме във Фиат-форума,при тях този двигател е по-разпространен
                  Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от reptli Покажи съобщение
                    колеги давайте да го разбереме тоя обогатител как бачка
                    сутринта като я запалих вместо да си стоя на завед в колата,отворих капака и бутнах това палче,колата заработи на 1100 .... не е като да и дадеш малко газ

                    сега мнгого ме гложди,защо щом е полезнен го няма на нито едно ТД от нашите може би като вдигне обороти после не може да ги върне както трябва

                    трябва да попитаме във Фиат-форума,при тях този двигател е по-разпространен
                    Аз си мисля,че трябва да играе ролята на смукач-като при Ладите например.Като е студена колата дърпаш жилото,като загрее го връщаш.Странното при мен е,че като е студена колата работи на около 700 оборота,а като позагрее изведнъж ги вдига на 900-все едно,че се включва някакъв механизъм.

                    Comment


                    • #25
                      Аз съм със жило

                      Здравейте.Чета че вие повечето нямате жило за обогатитела.Аз имам такова жило но при мене проблема е че нещо не му е на ред на саммия механизъм и той се включва когато си поиска.А когато не се включи сутрин при първото палене се налага да въртя по 2-3 пъти докато захапи.Проблема е само при първия старт на колата,след тва си пали без никви проблеми.Незнам но ме съмнява че има някоя пружина която е отслабнала вече и трябва да се смени,но не смея да барам на посоки защото само ЧупЯ и става по лошо.
                      Alfa Romeo 146 1.9 td
                      А3 1.8Т,Lada 1500s

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от patrona Покажи съобщение
                        Здравейте.Чета че вие повечето нямате жило за обогатитела.Аз имам такова жило но при мене проблема е че нещо не му е на ред на саммия механизъм и той се включва когато си поиска.А когато не се включи сутрин при първото палене се налага да въртя по 2-3 пъти докато захапи.Проблема е само при първия старт на колата,след тва си пали без никви проблеми.Незнам но ме съмнява че има някоя пружина която е отслабнала вече и трябва да се смени,но не смея да барам на посоки защото само ЧупЯ и става по лошо.
                        А къде отива другия край на жилото?

                        Comment


                        • #27
                          Еи тва не съм много сигурен къде е точно.На дърз поглед някъде под термостат отива ама ще погледна еи ся.
                          Alfa Romeo 146 1.9 td
                          А3 1.8Т,Lada 1500s

                          Comment


                          • #28
                            Отива в термостата.
                            Alfa Romeo 146 1.9 td
                            А3 1.8Т,Lada 1500s

                            Comment


                            • #29
                              обогатител

                              Така,да изровим нещо от нафталина Ако някой все още не е разбрал,едно бързо инфо.
                              Автоматичния обогатител,предтставлява (термопатрон) така го пишат в другите сайтове.В което тяло има пружина,дейставаща на принципа на термостата.Когато е студено,тя се свива и опъва жилото което е закачено за един палец,който от своя страна обогатява горивото впръскано в цилиндрите и от там по-високи обороти.Когато антифриза се стопли до 60 градуса,пружината се разпъва и от там връща оборотите.Моя неработи,останал е в максимално "студено" състояние и беше откачен от палеца.

                              Такаа,моделите са два,единия е на механичен принцип (термопатрон).Другия е електронен,с датчик завит на на мястото на термопатрона.Второто е по-удачния вариант,поради това че при пуснат климатик,не позволява да паднат оборотите под 920.НО,няма начин да се сложи електронен,на мястото на механичния датчик,защото просто я няма нужната електроника която да го командва.Докато обратния вариант е възможен.

                              След бърз поглед по интернет магазините,разбрах че цената му е около 60 лева.Естествено ще търся по-евтин,или ако има колега който го е сменял и помни колко струва,да си спестя обикалянето.
                              Другото нещо е че въпросния термопатрон,върви в комплект с жилото и след случайно ровене,видях че при пежо и ситроен въпросния термопатрон е абсолютно същия (поне на вид и резба,както и на действие) Та ако някой има правени опити,нека сподели дали става.Защото цената на такъв,в предтсавителството на пежо струва 28 лева,с марка BERH,докато тези за алфа,фиат и ланча,нямат дори и марка.
                              Last edited by митака-пловдив; d.m.y г., 12:34. Основание: самосезиране за правопис :)


                              Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                              Comment


                              • #30
                                Здравей колега,сега прочетох темата за обогатитела.Моя също не работи, и като я запаля даржи доста ниски обороти и ме дразни.Аз също намерих такъв термопатрон(по спомен беше около 60 лв.)това беше март 2011,но април заминах в чужбина и не си взех,сега се прибрах и се разрових из форума и видях темата.Ако разбереш че този за 28 лв. става пиши ще си взема и аз.
                                ПОЗДРАВИ!
                                Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
                                Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
                                Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
                                Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

                                Comment

                                Working...
                                X