Аз като си включа климата на Делтата падат за секунда и после си се връщат обратно на 900....
Известие
Collapse
No announcement yet.
Как работи автоматичния обогатител на 145 1.9ТД
Collapse
X
-
156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
-
Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщениеАз като си включа климата на Делтата падат за секунда и после си се връщат обратно на 900....Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от reptli Покажи съобщениетвойта със същия двигател ли е156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Първоначално публикувано от alfatras Покажи съобщениеПри мене беше май на термостата това жило?!
Comment
-
Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщениеПри мен на термостата изобщо няма място за жило.155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
Powered by ...sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от alfatras Покажи съобщениеНезнам с кой мотор си-2.0тд или 1.9тд от типо дето го ползват?Моя беше от типото и имаше жило,после смених термостата и сложих обикновен без жило!
2.0тд е само надписа отзад и е абривиатура само за Германия а тия който за италянските си пише само ТД отзад без числа.
Може да има само разлика през годините тоя обогатител да е подобряван и от там да са разликите в него.
Comment
-
колеги давайте да го разбереме тоя обогатител как бачка
сутринта като я запалих вместо да си стоя на завед в колата,отворих капака и бутнах това палче,колата заработи на 1100 .... не е като да и дадеш малко газ
сега мнгого ме гложди,защо щом е полезнен го няма на нито едно ТД от нашитеможе би като вдигне обороти после не може да ги върне както трябва
трябва да попитаме във Фиат-форума,при тях този двигател е по-разпространенAlfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от reptli Покажи съобщениеколеги давайте да го разбереме тоя обогатител как бачка
сутринта като я запалих вместо да си стоя на завед в колата,отворих капака и бутнах това палче,колата заработи на 1100 .... не е като да и дадеш малко газ
сега мнгого ме гложди,защо щом е полезнен го няма на нито едно ТД от нашитеможе би като вдигне обороти после не може да ги върне както трябва
трябва да попитаме във Фиат-форума,при тях този двигател е по-разпространен
Comment
-
Аз съм със жило
Здравейте.Чета че вие повечето нямате жило за обогатитела.Аз имам такова жило но при мене проблема е че нещо не му е на ред на саммия механизъм и той се включва когато си поиска.А когато не се включи сутрин при първото палене се налага да въртя по 2-3 пъти докато захапи.Проблема е само при първия старт на колата,след тва си пали без никви проблеми.Незнам но ме съмнява че има някоя пружина която е отслабнала вече и трябва да се смени,но не смея да барам на посоки защото само ЧупЯ и става по лошо.
Comment
-
Първоначално публикувано от patrona Покажи съобщениеЗдравейте.Чета че вие повечето нямате жило за обогатитела.Аз имам такова жило но при мене проблема е че нещо не му е на ред на саммия механизъм и той се включва когато си поиска.А когато не се включи сутрин при първото палене се налага да въртя по 2-3 пъти докато захапи.Проблема е само при първия старт на колата,след тва си пали без никви проблеми.Незнам но ме съмнява че има някоя пружина която е отслабнала вече и трябва да се смени,но не смея да барам на посоки защото само ЧупЯ и става по лошо.
Comment
-
обогатител
Така,да изровим нещо от нафталинаАко някой все още не е разбрал,едно бързо инфо.
Автоматичния обогатител,предтставлява (термопатрон) така го пишат в другите сайтове.В което тяло има пружина,дейставаща на принципа на термостата.Когато е студено,тя се свива и опъва жилото което е закачено за един палец,който от своя страна обогатява горивото впръскано в цилиндрите и от там по-високи обороти.Когато антифриза се стопли до 60 градуса,пружината се разпъва и от там връща оборотите.Моя неработи,останал е в максимално "студено" състояние и беше откачен от палеца.
Такаа,моделите са два,единия е на механичен принцип (термопатрон).Другия е електронен,с датчик завит на на мястото на термопатрона.Второто е по-удачния вариант,поради това че при пуснат климатик,не позволява да паднат оборотите под 920.НО,няма начин да се сложи електронен,на мястото на механичния датчик,защото просто я няма нужната електроника която да го командва.Докато обратния вариант е възможен.
След бърз поглед по интернет магазините,разбрах че цената му е около 60 лева.Естествено ще търся по-евтин,или ако има колега който го е сменял и помни колко струва,да си спестя обикалянето.
Другото нещо е че въпросния термопатрон,върви в комплект с жилото и след случайно ровене,видях че при пежо и ситроен въпросния термопатрон е абсолютно същия (поне на вид и резба,както и на действие) Та ако някой има правени опити,нека сподели дали става.Защото цената на такъв,в предтсавителството на пежо струва 28 лева,с марка BERH,докато тези за алфа,фиат и ланча,нямат дори и марка.
Comment
-
Здравей колега,сега прочетох темата за обогатитела.Моя също не работи, и като я запаля даржи доста ниски обороти и ме дразни.Аз също намерих такъв термопатрон(по спомен беше около 60 лв.)това беше март 2011,но април заминах в чужбина и не си взех,сега се прибрах и се разрових из форума и видях темата.Ако разбереш че този за 28 лв. става пиши ще си взема и аз.
ПОЗДРАВИ!Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!
Comment
Comment